ponedeljek, 5. februar 2007

ceterum censeo cartaginem esse delendam!

dones sem odpisala svoj zadnji izpit!!!!
in zdej bi morala bit vesela in ga pit v kakem bližnjem lokalu, pa sem preveč utrujena in preveč mi leži na duši naslednja zadeva: zastrašujoča je količina opravljenih izpitov, kjer profesorji študentom prodajajo bučke! včasih je veljalo na izpitih ravno obratno, da si ti, bogi študentek (ki se ti ni uspelo naučiti vse snovi), mislil, da boš s svojim blefiranjem nategnil prfoksa in se ob tem praviloma uštel, saj se starih mačkov pač ne da nategnit.
situacija se očitno obrača - čas polihistorjev, ljudi s širokim znanjem in Profesorjev (z veliko), ki jim človek brez oklevanja da rispekt je očitno minil. kaže se tendenca naduvanih povzpetnikov, ki jim je kaj malo za znanje svojih učencev. titule (ala dr., prof., doc. ...) pred imenom so postale predmet šopirjenja, kvalitetno podajanje snovi na predavanjih je tako ali tako izumrlo z izumom PowerPointa (ja, Bill Gates je umoril staro dobro tablo. Microsoft, hvala ti!), izpiti pa ... Sama zase brez problemov lahko trdim, da se mi ni problem učiti različnih zadev. ali ima vezo z mojim študijem ali ne - vse se da, če je le zanimivo in ima nek smisel. ampak zadnje čase ti profesorji (z malo!) od mene na izpitih zahtevajo poznavanje zastarelih statističnih podatkov; marginalnih dejstev, ki so v drobnem tekstu napisane v učbeniku na strani 247; dogovore tipa a,b,c,d,e,f, obkroži; da o mikroskopskih podrobnostih popolnoma nepomembnih stvari niti ne govorim! zdej pa mene zanima, če mi lahko kdo na tej gnili ljubljanski univerzi pove, zakaj je to tko blazn kul?!? kaj se je zgodilo s poglobljenim razumevanjem kompleksnih tematik, debatami, različnimi argumentacijami, esejskimi tipi vprašanj, zdravo kmečko logiko, interdisciplinarnostjo in povezovanjem snovi med seboj?
da spravim tale svoj traktat v očitno modernejšo obliko:

kakšen prijem bi uporabili pri dvigovanju kvalitete študija na ljubljanski univerzi? obkroži!
a) odpuščanje nesposobnih profesorjev
b) sprememba sistema, uvajanje zunanje evalvacije, zunanjh habilitacij in javnih razpisov za delovna mesta predavateljev
c) sodelovanje gostujočih tujih profesorjev v učnem procesu
d) uvedba šolnin in štipendijskega sistema ter s tem devize za večjo kvaliteto študija

˝Profesor, a je pri zadnjem vprašanju možnih več odgovorov?˝

Ni komentarjev: